Functie
Kwartiermaker a.i.
Een opdracht met een duidelijk doel: het opzetten van een nieuwe afdeling, zodat de gemeente een duidelijk overzicht krijgt van wat er zich afspeelt. Het nieuw op te zetten bureau gaat over juridische en financiële control en beheersing van geldstromen en de processen die hiermee gepaard gaan. De afdeling heeft een adviesrol m.b.t. de strategische inhoudelijke beleidskaders dat tot stand komt in nauwe samenwerking met de strategische adviseurs.
Opdracht
- Uitwerking naar een definitief organisatiemodel.
- Medezeggenschapstraject trekken voor de nieuwe set-up.
- Uitrollen van het nieuwe systeem ( in samenwerking met financiële specialisten, juristen, informatiemanagers en functioneel beheer).
- Opstellen implementatieplan.
- Draagvlak creëren bij alle betrokken afdelingen.
- Coördineren, faciliteren en overzien van de samenwerking tussen alle specialisten en betrokken medewerkers.
Profiel
Ervaren strategisch-organisatiekundige met een financiële of juridische achtergrond (WO niveau).
- Stevig leidinggevende.
- Organisatorische veranderprocessen geleid.
- Hands-on mentaliteit.
- Ervaring als ambtenaar binnen een politiek bestuurlijke omgeving is een pré.
Voorwaarden
Je bent op korte termijn beschikbaar voor 16 – 20 uur per week, voor de duur van 12 maanden. De gesprekken met K+V vinden donderdagmiddag 4 februari plaats. Daarna volgen gesprekken bij onze opdrachtgever.
Geïnteresseerd
Ben je geïnteresseerd in deze functie? We verzoeken je snel te reageren door bij “solliciteer direct” je cv en motivatie te uploaden. Je kunt je inhoudelijke vragen stellen aan Micha van Aart (06 46390312).
Kandidaten die worden uitgenodigd wordt gevraagd een online persoonlijk profielmeting te maken.