Over de organisatie
Zorginstelling
Een relatief kleine ouderenzorg organisatie die zorg aan mensen met een verstandelijke beperking biedt. Waaronder ook dagbesteding op diverse werkplaatsen. Het betreft een organisatie die zeer goed voor hun cliënten zorgt. Er is de afgelopen jaren flink bezuinigd op onderhoud en facilitaire voorzieningen. Op korte termijn hebben deze bezuinigingen geholpen, echter voor de langer termijn is nu gebleken dat er niet voldoende geïnvesteerd is in het onderhouden van installaties en de kwaliteit van het totale facilitaire proces.
Functie
Interim Facilitair Manager
Van de interim teammanager wordt gevraagd:
- De juiste strategische (kosten/baten) analyses maakt m.b.t. contracten die gemaakt zijn bij het uitbesteden van de wasserij, voeding en vervoer.
- De directie van advies, implementatie en borging te voorzien zodat deze faciliterende processen rendabeler ingericht worden.
- Een prima samenwerking met de huidige facilitair manager realiseert om gezamenlijk te zorgen het team Facilitair positief en efficiënt gaat samenwerken.
Profiel
- Een academisch werk- en denkniveau op gebied van facilitair management en bedrijfskunde.
- Ruime facilitaire en bedrijfskundige interim managementervaring is noodzakelijk.
- Ervaring met complexe processen bij voorkeur in vergelijkbare zorgorganisaties is een pré.
- Strategisch, tactisch operationeel kunnen denken en handelen.
Aanbod
Je bent per direct beschikbaar voor 3 dagen per week. Minimale duur van de opdracht is 4 maanden.
Geïnteresseerd
Ben je geïnteresseerd in deze opdracht? We vragen je voor 28 juli aanstaande te reageren door bij “solliciteer direct” je CV en motivatie te uploaden. We zien in jouw brief graag een indicatie van jouw uurtarief.
Je kunt je inhoudelijke vragen stellen aan Frank Snethlage (06-5131 0178).