Over de organisatie
Onderwijsorganisatie
De voorzitter vormt samen met de verantwoordelijken voor onderwijs en onderzoek en die voor bedrijfsvoering en finance & controle het vijfhoofdige MT/Dagelijkse Bestuur. De voorzitter is recent aangetreden met als belangrijkste opgaven om een nieuwe strategische koers te bepalen en deze samen met DB/MT, managers en medewerkers te starten. De verandermanager zal in nauwe samenwerking met de manager finance & control zorgen voor samenhang tussen onderwerpen en de verbinding tussen diverse stakeholders.
Functie
Verandermanager
De verandermanager krijgt een belangrijke rol in het strategie-traject; niet alleen bij het proces maar ook bij de start vervult de verandermanager een beleidsmatige en uitvoerende rol. Daarnaast is hij/zij verantwoordelijk voor de dagelijkse werkzaamheden van de bedrijfsvoering. Hij/zij legt rechtstreeks verantwoording af aan de voorzitter. Een sparringpartner die toeziet op transparante besluitvorming en die een verbindende rol vervult in de organisatie.
De dagelijkse werkzaamheden bestaan daarnaast uit: de aansturing vanen sparringpartner voor de portefeuilles ICT, HRM en Bestuur en Beleid, Huisvesting & Facilitair. Het onderhouden van goede contacten met de manager finance & control, de concerncontroller, de sectieleiders en coördinatoren.
Profiel
Netwerker met implementatiekracht
U beschikt over een academische achtergrond, met ruime ervaring in verandertrajecten binnen complexe omgevingen. Ervaring in de onderwijswereld vormt een belangrijke pré. Met een aantoonbare ervaring in strategie en implementatie trajecten. U heeft ervaring met bedrijfsvoering en beschikt over een goed gevoel voor verhoudingen en politiek-bestuurlijk sensitief. Tactisch, met behoud van de doelen.
U bent beschikbaar voor een periode van minimaal zes maanden (32 uur per week), met een optie tot verlenging. Einde week 21 vindt de kandidaatpresentatie plaats. De gesprekken met de opdrachtgever volgen daarop.
Aanbod
Geïnteresseerd en gekwalificeerd?
Helaas, u kunt niet meer reageren.