Functie
Manager Service Center a.i.
De huisartsenzorg en de (rol van) de huisartsenposten staan voor grote veranderingen. De huidige manager servicecenter vertrekt naar een nieuwe baan per 1 oktober, maar vanwege die grote veranderingen kiest deze huisartsenorganisatie er voor om niet direct vast te gaan werven, maar met een interim invulling te bezien wat er nu daadwerkelijk voor de toekomst nodig is.
Het servicecenter bevat alles wat ondersteunend is voor het primaire proces, HR, Financiën, kwaliteit, klachten, communicatie, I&A.
Totaal ongeveer 30 mensen.
Opdracht
Jij stuurt de afdelingen/medewerkers rechtstreeks aan – waarbij er bij Financiën nog wel een aparte controller is (waarmee jij bijvoorbeeld de gesprekken voert met de zorgverzekeraar) en I&A nog een eigen manager heeft.
Profiel
Jij bent een ervaren interim manager bedrijfsvoering / servicecenter. Van alle onderdelen heb jij in meer of in mindere mate kennis dan wel ervaring mee. Een echte generalist dus.
Ervaring in de zorg / met zorgprocessen / huisartsenzorg / (huisartsen)zorgfinanciering is zeker een pre.
Voorwaarden
Je bent per 1 oktober (liefst al eerder voor overdracht) beschikbaar voor 3 tot 4 dagen per week voor een periode van 5 à 6 maanden.
Geïnteresseerd
Ben je geïnteresseerd in deze opdracht? We vragen je snel te reageren door bij “solliciteer direct” je CV en motivatie te uploaden. We zien in jouw brief graag een indicatie van jouw uurtarief.
Je kunt je inhoudelijke vragen stellen aan Frank Wolff (06-1595 4079). Hij is echter nu met vakantie maar vanaf maandag 29 augustus weer bereikbaar.