Manager Facilitair en Huisvesting

Ondernemende en klantgerichte Manager met maatschappelijke impact
Let op: De wervingstermijn voor deze vacature is verstreken! Reageren is niet meer mogelijk.
Klik hier voor ons actuele vacature-overzicht

Functie

Manager Facilitair en Huisvesting

Je geeft leiding aan de Facilitaire Dienst (14 medewerkers). De Facilitaire Dienst is verantwoordelijk voor alle facilitaire zaken in de regio en een belangrijke spin in het web, van omvangrijke huisvestingsprojecten tot kleine verbouwingen, verhuizingen en evenementen. Lees meer over de FD onder het kopje ‘Over het Leger des Heils’.

Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het dagelijks onderhoud van de huisvesting. Samen met de directeur bedrijfsvoering houd je je bezig met het contracteren en de regionale inkoop van dienstverlening en middelen. Verder houd jij het overzicht in het ontwikkelen, uitwerken en aansturen van alle projecten die te maken hebben met duurzaamheid, techniek, onderhoud, facilitair of logistiek. Hierin werk je nauw samen met de specialisten en projectleiders van de landelijke afdelingen Vastgoed, Inkoop en Facility Management (VIF). Je bent een belangrijke sparringpartner voor regiodirectie en regiomanagement, waarbij jij monitort of nieuwe projecten bijdragen aan het bereiken van lange termijn doelen. Projectplanning, budgetramingen en het opstellen van kwaliteitsnormen en acceptatiecriteria zijn belangrijke tools die je gebruikt om de regie in handen te kunnen houden en de kwaliteit te borgen. Voor de uitvoering stel jij de beste teams samen en stem jij met de interne opdrachtgevers de beschikbaarheid van jouw medewerkers af. Ook verbind je je proactief met andere stakeholders om wensen en verwachtingen te peilen.

Je valt onder de directeur Bedrijfsvoering. Andere afdelingen binnen Bedrijfsvoering zijn: Dagbesteding, Finance, Control, ZorgAdministratie en Contractmanagement.

De Facilitaire Dienst (FD) bestaat uit 12-14 medewerkers, met een brede mix van expertises. Denk hierbij aan de verhuur van woningen, projectmedewerkers, een frontoffice en backoffice. Samen zijn wij verantwoordelijk voor de facilitaire zaken in de regio Oost (Gelderland en Twente) . De regio zit in een groeifase, waardoor de dynamiek toekomst- en ontwikkelgericht is. Wij ondersteunen en faciliteren ruim 650 medewerkers, verdeeld over verschillende locaties. Als wij ons werk goed doen, ontzorgen wij onze hulpverleners en kunnen zij zich focussen op de begeleiding van de deelnemers. Het Regiokantoor bevindt zich in Ugchelen.

De FD is een hecht team dat hard werkt, klantgericht is en problemen oplost. Service en hospitality zit in ons DNA. Ieder heeft zijn talenten en rol in het team, waarmee je de ander tot hulp kan zijn. Bij onverwachtse of hectische omstandigheden steken wij allemaal de handen uit de mouwen. Successen worden  gevierd en tijd/ruimte om te leren en te reflecteren is essentieel voor de groei van onze afdeling. De Facilitaire Dienst is ambitieus team dat zich graag verder doorontwikkeld op operationeel en tactisch niveau.

Profiel

Jouw afdeling en jouw mensen leveren service! Jij maakt smart afspraken en weet hier duidelijk over te communiceren.
Je bent een echte people manager die voor zijn/haar team staat. Jouw dienend leiderschap boeit en verbindt je team. Verder ben jij een proactieve regisseur en kun jij lange termijn doelen en ontwikkelingen vertalen naar dagelijkse prioriteiten. Je werkt graag samen: dankzij jou is elke stakeholder tevreden en blij. Je beweegt je gemakkelijk tussen de verschillende lagen van de organisatie. Je bent goed in communicatie, met gemak schakel je tussen een stevige discussie met de directie en een gesprek met je teamlid om te horen over zijn/haar persoonlijke doelen

En verder:

  • Je bent flexibel, daadkrachtig, servicegericht en je bent stressbestendig
  • Je hebt een hbo-diploma, bij voorkeur in Facility Management
  • Je hebt aantoonbare ervaring als facilitair manager, bij voorkeur – maar niet noodzakelijk – in de gezondheidszorg
  • Je bent christen (katholiek, protestant of anders) en kunt aangeven wat dit voor jou betekent. Wil je meer daarover weten, zie: legerdesheils.nl/identiteit.
Verschil maken Impact hebben Klantgericht Gastvrij Hospitality

Over de organisatie

Leger des Heils

Doorgaan waar anderen stoppen. Samen strijden voor de meest kwetsbare mensen in onze samenleving. Werken met passie en impact, vanuit ons christelijke geloof. Dat is werken bij het Leger des Heils. Als Leger des Heils W&G regio Oost helpen wij kwetsbare mensen in de maatschappij: de mensen zonder helper. Onze 560 medewerkers en 225 vrijwilligers zetten zich in om jaarlijks 2.700 hulpvragers te ondersteunen. Dat doen we middels jeugdhulpverlening, pleegzorg, ambulante begeleiding, kindercoaching, begeleiding van zwerfjongeren, woonbegeleiding, beschermd wonen, verpleging en verzorging, palliatieve zorg en verslavingszorg.

Het Leger des Heils is er voor de meest kwetsbaren in de samenleving: de mensen zonder helper. Vanuit een christelijke motivatie verlenen wij hulp aan kwetsbare mannen, vrouwen en kinderen die ondersteuning nodig hebben op het gebied van (geestelijke) gezondheid, (beschermd) wonen, financiën, werk en opvoeding. Per jaar staan er meer dan 7.000 professionals en 12.000 vrijwilligers van het Leger des Heils klaar voor ongeveer 75.000 mensen.

Wil je meer weten over het Leger des Heils neem dan eens een kijkje op www.legerdesheils.nl of www.legerdesheils.nl/oost

Aanbod

Je levert een concrete bijdrage aan het meestrijden voor de meest kwetsbaren in onze samenleving. Je hebt veelvuldig contact met een grote diversiteit aan in- en externe stakeholders. Iedere werkdag biedt jou een ander project, van eenvoudig tot complex. Je werkt samen met een vakkundig team van betrokken collega’s. En verder:

  • Een contract voor 32 tot 36 uur per week
  • Een salaris volgens de CAO Sociaal Werk, schaal 11. Het bijbehorende salaris is minimaal € 3.578,- en maximaal € 5.463,-bruto per maand bij een fulltime dienstverband. De inschaling is afhankelijk van opleiding, ervaring en leeftijd
  • Een contract voor een jaar met de intentie deze te verlengen of om te zetten naar een vast contract
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden zoals opname in het pensioenfonds (PFZW), een loopbaanbudget (voor duurzame inzetbaarheid) en keuzebudget (o.a. vakantietoeslag 8% en eindejaarsuitkering 8,3%)
  • 170 Verlofuren per jaar bij een fulltime dienstverband (à 36 uur per week)
  • Reiskostenvergoeding, een NS Business Card en/of een thuiswerkvergoeding
  • Ruimte om jezelf te ontwikkelen binnen een professioneel team
  • Een passend aanbod van trainingen en opleidingen via onze LdH Academie gericht op jouw werkgebied

Procedure

De procedure is er op gericht om zo spoedig mogelijk aan te stellen. De gesprekken met K+V én de gesprekken bij Leger des Heils in Ugchelen onder begeleiding van K+V, vinden zo spoedig mogelijk plaats.

Geïnteresseerd

Ben je geïnteresseerd in deze functie? We vragen je zo snel als mogelijk, maar uiterlijk zondag 11 juni 2023 te reageren door bij “solliciteer direct” je CV en motivatie te uploaden.
Je kunt bellen met Frank Wolff (06-1595 4079) voor vragen of om even te sparren.
Let op! Bij voldoende geschikte kandidaten kunnen wij de reactietermijn eerder sluiten, reageer daarom snel!

Aan kandidaten die worden uitgenodigd wordt gevraagd om online de Quinn managementrollen meting in te vullen. 

Helaas, de inschrijftermijn voor deze vacature is verstreken, of wij hebben een geschikte kandidaat gevonden.