Functie
Management Assistent
Bij K+V gaat het om mensen. We zetten ons dagelijks met veel aandacht en plezier in voor onze opdrachtgevers en kandidaten. Om dit te kunnen blijven doen hebben we jouw hulp nodig! We zoeken een enthousiaste, proactieve collega, die samen met het team van adviseurs het beste biedt aan opdrachtgevers en kandidaten. In deze functie komt veel bij elkaar; je onderhoudt contact met kandidaten, opdrachtgevers en met je collega’s van K+V (adviseurs, collega-managementassistenten en recruitment marketeers). Je bent een spin in het web en helpt met plezier iedereen verder. Je stelt overeenkomsten op en verstuurt opgemaakte offertes, vacatureteksten en profielen. Ook ben je handig met het publiceren van vacatures op diverse sites en op social media. Je plant en organiseert samen met de adviseur de wervingsprocedure van A tot en met Z.
Profiel
Organisator die vooruitkijkt en enthousiast is
Je bent enthousiast, ondernemend, vlot, zorgvuldig en proactief. Je werkt praktisch en gestructureerd en organiseert zowel je eigen werk als dat van anderen. Dat doe je door logisch te redeneren en prioriteiten te stellen. Met plezier schep jij orde in de chaos is en houd je alle ballen in de lucht. Overzicht houden, communiceren en de ander verder helpen gaat je gemakkelijk af. Je kijkt vooruit en signaleert tijdig eventuele knelpunten.
Je hebt ervaring met de programma’s van Microsoft Office en bij voorkeur heb je eerder een soortgelijke functie gehad.
Over de organisatie
K+V
Het gaat om mensen
K+V is al ruim vijfendertig jaar dé specialist in het vinden van de beste combinatie van mens en organisatie. Want de kracht van organisaties zit in mensen. We werven voor vele opdrachtgevers in onder andere de zorg, de kinderopvang en de publieke sector. En soms doen we dat ook voor onszelf.
Bij K+V draait het om mensen. Om de mens achter de kandidaat en de mensen achter de organisatie. Persoonlijkheid, drijfveren, behoeftes, organisatiecultuur, we kijken naar het hele plaatje. Onze opdrachtgevers zijn organisaties met een maatschappelijke opdracht; onderwijs, zorg, overheid en kinderopvang maar ook sportbonden, culturele organisaties en goede doelen. De mensen die we bemiddelen zijn ervaren professionals die snel hun weg vinden in organisaties. Denk aan functies als manager, directeur, teamleider, adviseur of lid van een raad van toezicht. K+V bestaat uit elf adviseurs/partners, een team van vijf managementassistenten en twee recruitment marketeers. Samen werken we bevlogen aan het optimaal ondersteunen van onze opdrachtgevers en kandidaten.
Onze organisatie en de manier waarop we werken, is gebaseerd op onze vijf kernwaarden:
• Gelijkwaardig: We handelen vanuit respect en gelijke waardigheid.
• Nieuwsgierig: We stellen vragen en luisteren.
• Zorgvuldig: We doen ons werk met zorg; zorg voor de inhoud en voor de mensen.
• Verrassend: We brengen nieuwe perspectieven en frisse blikken.
• Eigen: We zijn eigenzinnig, authentiek en intuïtief.
Aanbod
Zoek jij een baan voor 24 – 40 uur per week, met veel afwisseling, korte communicatielijnen en waarin je de ruimte krijgt om mee te denken over wat nog beter kan? Dan zijn wij nieuwsgierig naar jou.
We bieden je een fijn team en veel flexibiliteit; jouw werkdagen stemmen we graag samen met je af. Het salaris is afhankelijk van jouw kennis en ervaring en ligt tussen de € 3.300,- en € 3.900,- bruto per maand bij een 40-urige werkweek. Je krijgt 26 verlofdagen en we hanteren een goede pensioenregeling in de vorm van een premievrij pensioen.
Geïnteresseerd
Herken jij jezelf hierin en heb je zin om in het nieuwe jaar aan een prachtige nieuwe uitdaging te beginnen? Dan ontvangen we heel graag jouw sollicitatie. Dit kun je doen door bij ‘solliciteer’ direct je cv en motivatie te uploaden.
Heb je vragen over deze vacature of over K+V? Dan kun je contact opnemen met Helga Bijker (06–22698599) of Tamara Wijnja (06-83952012). Zij begeleiden de procedure en beantwoorden graag jouw vragen. We kijken ernaar uit om kennis met je te maken!