Functie
Facilitair medewerker
Als medewerker facilitair, huisvesting en ict ben je een rots in de branding voor de scholen. Je werkt op het bestuurskantoor met als collega’s de bestuurder, hr adviseur, controller en een onderwijs- en kwaliteitsadviseur. Op de scholen werk je samen met de directeuren. Met dit team zorgen jullie samen voor een goed draaiende organisatie. Je creëert overzicht en duidelijkheid. Voor iedereen zal het duidelijk zijn welke taken bij wie horen. Professionaliseren en structureren. Daar ga jij mee aan de slag!
Je dagelijkse werkzaamheden omvatten thema’s rondom huisvesting. Denk aan het toezicht houden op veiligheid in de scholen en op de pleinen. Het coördineren van onderhoudsprojecten. De coördinatie van inkooptrajecten, gebouwenbeheer en ondersteuning van het huisvestingsbeleid. Daarnaast stel je in samenwerking met de bouwkundige het meerjaren onderhoudsplan op.
Daarnaast ben je het aanspreekpunt voor de scholen en de partners voor facilitaire vragen en vragen rondom klein onderhoud. Jij bent verantwoordelijk voor de inkoop van het meubilair. Je doet voorstellen voor het realiseren van inverdieneffecten. Je hebt kennis van wet- en regelgeving en kennis van de ontwikkelingen in de markt en subsidiemogelijkheden.
In deze functie van 24 uur ben je de duizendpoot op het gebied van facilitair en huisvesting. Breng je ook kennis mee op het gebied van ICT? Denk hierbij aan hardware en andere ict gerelateerde vragen waaronder functioneel beheer van M365, dan is er ruimte voor 32 uur en nodigen we je ook uit om te solliciteren!
Profiel
Geweldige communicator, open en toegankelijk
Collega’s zoeken je graag op en vragen je makkelijk om hulp. Jij bent open en toegankelijk. Geeft gevraagd en ongevraagd advies en durft ook taken terug te leggen. Je bent duidelijk. Collega’s en leveranciers weten wat ze aan je hebben. Afspraak is bij jou ook echt afspraak. Jij bent altijd goed voorbereid en staat elke dag klaar voor het nieuws wat die dag weer gaat brengen. Die dynamiek, daar geniet jij van!
Creatief en met je voeten in de klei
Je komt te werken op een relatief klein bestuurskantoor waar veel gezelligheid is en hard wordt gewerkt. Samen is ook een belangrijk item. Je werkt echt als team en dat betekent dat je kennis deelt, elkaar bevraagt en van elkaar leert. Dit betekent ook dat je elkaar helpt. Soms ben je tactisch bezig, dan weer strategisch en dan sta je weer met je voeten in de klei. We zoeken ook iemand die anders kan kijken. Buiten de kaders durft te denken. Steeds op zoek gaat naar mogelijkheden en oplossingen voor de problemen waar je tegenaan loopt. Je creatieve brein staat aan en dat gaat de scholen en uiteindelijk de kinderen verder helpen!
Over de organisatie
Stichting AURO
Stichting AURO verzorgt het openbaar basisonderwijs in de kernen van De Ronde Venen in Mijdrecht, Wilnis en Vinkeveen. In Aalsmeer staan drie scholen waarvan een in Kudelstaart. In Uithoorn heeft AURO ook nog twee scholen. Het onderwijs wordt verzorgd door negen scholen met in totaal rond de 2.000 leerlingen en zo’n 180 medewerkers.
AURO wil haar missie borgen onder het motto: “Leren voor het leven”. De kernwaarden van Stichting AURO zijn: ontwikkelen, vertrouwen en samenwerken. Stichting AURO staat voor openbaar onderwijs. De kernwaarden van openbaar onderwijs zijn: gelijkwaardigheid, vrijheid en ontmoeting. We bieden richting bij het maken van keuzes over het onderwijs, samenwerking en hoe we met elkaar omgaan.
Aanbod
Mooie rol met een sterke maatschappelijke betekenis
Werken bij Stichting AURO betekent ook je inzetten voor optimale groei en bloei van de kinderen die bij de stichting naar school gaan. Een baan waar je echt iets kan betekenen! Je komt in een bevlogen en betrokken organisatie in een rol met veel afwisseling. Een dynamische werkomgeving waar je wordt gewaardeerd om jouw expertise. Je werkzaamheden voer je uit op het bestuurskantoor en vanuit huis. Ook ben je onderweg naar de verschillende scholen en externe contacten. Stichting AURO biedt naast de uitdaging een mooi pakket arbeidsvoorwaarden. We bieden je een jaarcontract met uitzicht op een vast contract. Inschaling vindt plaats op basis van kennis en ervaring binnen schaal 10 CAO PO én ruim 50 vrije dagen bij fulltime contract. Ontvang je momenteel salaris dat past bij schaal 11, dan zien we dat graag terug in je brief en blijven we nieuwsgierig naar jou!
Wij kijken breed, staan open voor nieuwe mogelijkheden en sluiten niemand uit. Deze rol staat daarom ook open voor mensen uit andere sectoren die in staat zijn zich het DNA van het onderwijs snel eigen te maken én nieuwe inzichten te brengen. Je hoeft niet alles al gedaan te hebben, maar jouw basis als medewerker facilitair en huisvesting staat.
Procedure
De begeleiding van de werving- en selectieprocedure is in handen van K+V. De procedure start ‘s ochtends met een eerste korte ontmoeting (speeddate) met verschillende mensen van de organisatie. In de speeddates willen we graag jou als persoon leren kennen en kijken we nog niet naar je cv of je brief. Zoals we onze leerlingen ontmoeten, zo ontmoeten we jou! Zonder vooroordelen, zonder informatie. Is er een goede ontmoeting, dan gaan we later op diezelfde dag verder met een diepgaand gesprek over de opdracht, je ervaringen en de match voor jou en voor Stichting AURO.
De selectiegesprekken zijn gepland op maandag 27 januari 2025.
Geïnteresseerd
Herken jij je in het profiel? We leren je graag kennen. Want jouw talent telt! Waar krijg jij energie van, waar ben je goed in en wat zijn jouw drijfveren? Dat bespreken we graag. Ben jij ook nieuwsgierig? Dan zien wij graag jouw reactie uiterlijk 19 januari 2025 tegemoet. Dat kan door bij “solliciteer direct” jouw cv en motivatie te uploaden. Deze vacature is in behandeling bij Tamara Wijnja (06-8395 2012). Natuurlijk is Tamara bereikbaar voor nadere informatie.
Aan kandidaten die worden uitgenodigd wordt gevraagd om online de Quinn managementrollen meting in te vullen.