Opdracht
Voor een eerstelijns zorgorganisatie in midden Nederland zoeken wij een Interim ICT-manager.
Als interim ICT-manager ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen en implementeren van het ICT-beleid, het beheren van de IT-systemen en het aansturen van de kleine ICT-afdeling.
Er liggen een aantal specifieke opdrachten, zoals de afronding van de implementatie van SharePoint en Afas.
Je speelt een cruciale rol in het adviseren van de directie en het managementteam over ICT-gerelateerde zaken en werkt nauw samen met externe leveranciers en zorgaanbieders, om de continuïteit en kwaliteit van de ICT-dienstverlening te waarborgen. Alles met als doel het primaire proces optimaal te ondersteunen.
Profiel
Taken en verantwoordelijkheden:
- Beleidsontwikkeling en proceseigenaarschap.
- Beheren van IT-systemen en apparatuur.
- Inkoop en beheer van hardware, software en diensten.
- Leidinggeven aan de ICT-afdeling.
- Samenwerken met externe leveranciers, eerstelijns zorgaanbieders en de interne organisatie.
Voorwaarden
Mooie uitdagende opdracht in een dynamisch organisatie waarin de lijnen kort zijn. Wil jij een bijdrage leveren aan deze prettige organisatie en ben je op korte termijn beschikbaar tot en met december 2025, dan zien wij jouw reactie graag tegemoet.
Deze opdracht is in behandeling bij Jeffrey Veldboer. Je kan bellen met Jeffrey op 06-31960766 voor meer informatie of om te sparren.
Geïnteresseerd
Reageer snel! Stuur je CV met motivatie en vermeld daarin je scherpe tarief!