Clustermanager intramuraal

ervaren leider die betekenis kan geven aan autonomie in vakmanschap

Functie

Clustermanager intramuraal

Als clustermanager ben je de leidinggevende van verschillende zorgteams (50 fte/100 medewerkers) die met grote betrokkenheid de dagelijkse zorg en begeleiding bieden aan de bewoners. Cluster Kloosterhof bestaat uit 4 woongroepen, zowel PG als somatiek.

Je kunt je vinden in ons gedachtegoed van Betekenisvol Leven en Werken, gebaseerd op de Sociale Benadering. Je bent een belangrijke drager van dit gedachtegoed en in staat om je medewerkers hierin verder te vormen en begeleiden. Jouw leiderschapsstijl is verbindend, ondersteunend, duidelijk en betrouwbaar.

Naast een toekomstgerichte houding en oog voor (zorg)innovatie, kun je moeiteloos schakelen naar de dagelijkse gang van zaken. Je bent een pragmatische trouble shooter en houdt het personeelsmanagement graag in eigen regie. Je bent verantwoordelijk voor diverse personele processen, zoals capaciteitsmanagement, werving en selectie van nieuwe medewerkers, casemanagement bij ziekteverzuim en loopbaanontwikkeling van je medewerkers.

Je doet dit allemaal niet alleen natuurlijk! Bij capaciteitsmanagement word je ondersteund door het Roosterbureau en bij personele zaken staat de HR-businesspartner aan je zijde. Je kunt rekenen op managementinformatie die je interpreteert en gebruikt om je doelen te bepalen en daarop te sturen. Daarnaast zijn er nog drie clustermanagers (2 intramuraal en 1 extramuraal) die samen met de manager Primair Proces je directe sparringpartners vormen en werk je intensief samen met de kwaliteitsverpleegkundigen.

Profiel

Wil jij het verschil maken?

Je hebt ervaring in het managen van grote teams en neemt je verantwoordelijkheden op organisatorisch, personeel en budgettair gebied serieus. Als inspirerende en benaderbare leider creëer je een positieve werkomgeving. Jij weet mensen mee te nemen in je overwegingen en beslissingen, daar helder over te communiceren en met enige humor en relativeringsvermogen de dag van jouw medewerkers een beetje makkelijker te maken.

Voor deze functie is HBO werk- en denkniveau vereist, aangevuld met een managementopleiding. Het is belangrijk dat je affiniteit hebt met ouderenzorg en goed op de hoogte bent van de trends in de VVT-sector, met name binnen de intramurale zorg. Je bent gewend om transities te leiden en zoekt van nature aansluiting met belangrijke interne stakeholders zoals bijvoorbeeld het MT. Daarnaast heb je kennis van processen zoals roosteren en HR.

Persoonlijke eigenschappen:

  • Aanpassingsvermogen
  • Praktische insteek
  • Durven aanspreken
  • Motiverend en enthousiasmerend
  • Oog en oor hebben voor de belangen van cliënt/familie, medewerker en organisatie
Verbindend Empatisch Stevig Communicatief sterk Passende zorg

Over de organisatie

Sint Jozefoord

Sint Jozefoord is een kleinschalige zorgorganisatie met korte lijnen. Wij werken in een prachtige, bosrijke omgeving en we hebben oprechte persoonlijke aandacht voor bewoners en cliënten. We nodigen medewerkers uit hun mening te geven en mee te denken. Iedereen bij Sint Jozefoord mag er zijn, daardoor is er een grote onderlinge verbinding.
We hebben een sterke band met onze lokale omgeving. We vinden het belangrijk de regio te betrekken bij onze activiteiten en maatschappelijke initiatieven. Bij Sint Jozefoord krijg je de mogelijkheid om echt verschil te maken op lokaal niveau.

Aanbod

Een parttime of fulltime dienstverband (28 tot 36 uur per week, in overleg) voor de duur van een jaar met uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd.

  • Een salaris conform CAO VVT (max. € 5.733,-/ FWG 60) met onregelmatigheidstoeslag en eindejaarsuitkering.
  • Alle gelegenheid om je verder te ontwikkelen. We bieden volop mogelijkheden voor vervolgopleidingen.
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals het fietsplan, Yoga, mediaplan én iedere dag gratis soep!

Procedure

WIJ WILLEN ONBEVANGEN KENNISMAKEN MET JOU!

De begeleiding van de werving- en selectieprocedure is in handen van K+V. De procedure start met een eerste korte ontmoeting met verschillende mensen van de organisatie. Is er een goede ontmoeting, dan gaan we verder met een diepgaand gesprek en een presentatie vanuit jouw ervaring. We noemen deze procedure dan ook Speed, Slow, Show.

Speed op 15 mei , waarin je in drie korte gesprekken met kleine commissies kennismaakt met de diverse aandachtsgebieden van de functie en de organisatie.
Slow op 19 mei, waarin ruimte is voor meer aandacht en diepgang.
Show op 22 mei, waarin je laat zien en ervaren wie je bent en hoe jij de leiding neemt met een voorbeeld uit jouw eigen ervaring.

Na elke ronde maken we een keuze in kandidaten die verder gaan. Het streven is de procedure voor 1 juni 2025 af te ronden.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectieprocedure om een goed beeld te krijgen van jouw leiderschapsstijl en competenties.

Geïnteresseerd

Herken jij je in het profiel? Dan zien wij graag jouw reactie tegemoet. Dat kan door bij “solliciteer direct” jouw cv en motivatie te uploaden. Reageren kan tot 11 mei 2025. Wil je voordat je solliciteert nog iets over de functie of de procedure weten? Neem dan vooral contact op met Frank Wolff (06-15954079) of Marion Hermsen (06-22888658).

Aan kandidaten die worden uitgenodigd wordt gevraagd om online de Quinn-managementrollenmeting in te vullen.

loadingJe sollicitatie wordt verzonden