Over de organisatie
Stichting gericht op het primair onderwijs
De organisatie is een ondersteunende diensten organisatie voor het primaire onderwijs. De verschillende uitvoeringsorganisaties worden ondersteund door een centraal bestuursbureau met ongeveer 40 personen. De bedrijfscultuur is open en gericht op samenwerken, kwaliteit en planmatig werken. Er wordt veel waarde gehecht aan eigen initiatief en persoonlijke ontwikkeling. De manager dienstverlening rapporteert direct aan de directeur en is lid van het MT. De afdeling bestaat uit informatiemanagement en ICT, Inkoop, P&O, facilitaire zaken en het secretariaat. De afdeling voert alle ondersteunende activiteiten uit ten behoeve van de totale organisatie. De afdeling is verantwoordelijk voor (inhoudelijke) aansturing van de uitvoering met betrekking tot de dienstverlening van organisatie. Daarnaast verzorgt de afdeling in samenwerking met de afdeling Strategie & Innovatie beleidsvoorbereiding voor het bestuur en het coördineren en uitvoeren van het beleid dat het bestuur heeft vastgesteld. Tenslotte is de afdeling verantwoordelijk voor de afhandeling van bezwaar en beroep en juridisch advies in alle aan de dienst gerelateerde zaken.
Functie
Manager Dienstverlening
Als manager dienstverlening ben je verantwoordelijk voor de resultaten en de aansturing van de afdelingen Case Management, Service Management en Juridische zaken. Je zorgt voor een optimaal werkklimaat waarbij je oog hebt voor ontwikkel- en opleidingsbehoeften van de medewerkers. Je bent lid van het MT en denkt vanuit die rol mee over organisatie brede thema’s.
Als manager bedrijfsvoering draag je de eindverantwoordelijkheid voor het management van de afdeling en participeer je bij de ontwikkeling, vernieuwing en implementatie van het organisatie brede beleid. De werkzaamheden bestaan uit het aansturen van de medewerkers van de afdeling, zitting in het MT en meedenken en besluitenvorming met betrekking tot organisatie brede vraagstukken. Voor de toekomst is vernieuwing en optimaliseren van de processen en procedures, beheren en analyseren van leveranciersportfolio en SLA’s ook essentieel. Naast de dagelijkse aansturing ben je ook sparringpartner voor de algemeen directeur en wordt een substantiële bijdrage verwacht aan het door ontwikkelen van de organisatie als geheel richting de toekomst vanuit het perspectief van bedrijfsvoering.
Profiel
Bouwer & Sparringpartner
Bouwer en sparringpartner met innovatiekracht
Een gedreven leider met een duidelijke visie op dienstverlening en de genoemde aandachtsterreinen. Je hebt innovatiekracht en een moderne visie op servicemanagement en relatiemanagement. Je stimuleert je medewerkers en faciliteert om de organisatie op een hoger kwaliteitsniveau te brengen. Je bevordert integraal management, maar bent ook in staat om inhoudelijk met je medewerkers op tactisch en operationeel niveau te sparren. Je legt de verantwoordelijkheid waar deze hoort en behoudt het overzicht.
Je bent binnen het MT een stevige sparringpartner voor de directie en de overige MT-leden.
Je beschikt over academisch werk- en denkniveau en hebt minimaal vijf jaar gewerkt als lijnmanager. Je hebt ervaring met het ontwikkelen en implementeren van veranderprocessen in een publiekrechtelijke organisatie. Daarbij beschik je over gevoel voor, en inzicht in bestuurlijke en politieke verhoudingen. Verbindend leiderschap, organisatiebewustzijn, resultaatgerichtheid en samenwerken zijn trefwoorden die bij je passen. Je bent analytisch scherp en uiteraard beschik je over uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden.
Aanbod
Deze opdracht is voor een periode van 12 maanden en een inzet van 24 uur per week.
Procedure
Kandidaten die worden uitgenodigd wordt gevraagd een online persoonlijke profielmeting te maken.
Geïnteresseerd
Helaas, u kunt niet meer reageren.