Over de organisatie
Productiebedrijf
De structuur en de cultuur van onderneming verandert op dit moment. Medewerkers nemen steeds meer zelf de verantwoordelijkheid, maar zelfsturing is nog niet aan de orde. Wel is men een eind op weg om steeds meer verantwoordelijkheden naar de medewerkers te verleggen.
Functie
Logistiek Manager
Belangrijke taak van de interim logistiek manager is goed zicht en grip te krijgen op het geplande logistieke proces, het planbare proces en de ad hoc opdrachten, en daar waar mogelijk in dat proces meer structuur aan te brengen. Met eenvoudige maatregelen moet het mogelijk zijn tot een betere bezetting van werkbare uren van de medewerkers te komen. Daarnaast ligt er een uitdaging om het ziekteverzuim verder naar beneden te brengen.
Profiel
Wij vragen:
- Uitstekende analytische vaardigheden
- Een goed inlevingsvermogen
- Overtuigingskracht
- Zakelijke maar ook menselijke managementstijl en coachend leiderschap
- Veel ervaring met procesverbeteringen in een logistiek gedreven omgeving
Aanbod
De opdracht is voor 4 tot 5 dagen per week voor een periode van 4 tot 6 maanden.
Geïnteresseerd
Ben je geïnteresseerd in deze functie? We verzoeken je snel te reageren, uiterlijk maandag 19 augustus aanstaande, door bij “solliciteer direct” je cv en motivatie te uploaden. Je kunt je inhoudelijke vragen stellen aan Henk van der Velde (06 517 586 77 ).
Kandidaten die worden uitgenodigd wordt gevraagd een online persoonlijk profielmeting te maken.