Ben jij al langer aan de slag als interimmanager of ben je net als zzp’er van start gegaan? Dan nodigen we je van harte uit voor ons K+V event in Veenendaal op dinsdag 5 maart of donderdag 21 maart. Let op, er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar!
“Laat jezelf inspireren in onze inspiratiekamers!”
Programma
Vanaf 14.15 uur inloop met koffie/thee en om 14.30 uur welkom.
14.45 uur Start workshops in verschillende inspiratiekamers
Leer van elkaar tijdens vier workshops:
- Wietske is DE LinkedIn Lady en Strateeg en zij gaat jou helpen om online beter zichtbaar te zijn. Je krijgt tips en tricks zodat je beter vindbaar bent voor de juiste opdrachtgever, waardoor je makkelijker passende opdrachten kunt scoren. Wat werkt wel en wat niet? Heb je al een aardig profiel vind je zelf, maar wil je het optimaliseren? Wietske van Ierssel is aanwezig als LinkedIn dokter https://www.linkedin.com/in/wietskevanierssel/: hoe maak je jezelf herkenbaar en bouw je je eigen onderscheidende merk. Stel je vragen! Neem je eigen laptop mee, dan kun je er gelijk mee aan de slag.
- De kracht van het visualiseren door Martine van der Velpen van K+V. Martine is Topvrouw, Coach, Strateeg en Zij verzorgt jaarlijks vele workshops bij en met opdrachtgevers. Vandaag neemt ze je mee in de kracht van visualiseren. Deze techniek helpt je om obstakels te overwinnen en doelen te bereiken. Je gaat hiermee concreet aan de slag.
- Krijg je dit jaar een assistent? Robin Weijs van K+V is Community Manager en digital native. Hij laat je zien wat ChatGPT voor jóu kan betekenen. Doe er je voordeel mee en leer dat ook jij kostbare tijd kunt besparen. Een introductie/nadere toelichting en concrete handvatten om hiermee te experimenteren en te werken.
- Dilemma’s op tafel. Ga in gesprek met je collega interim managers. Hoe maak je de juiste keuze en kies je welke opdracht bij jou past? Of breng je eigen dilemma in. Een ronde tafelgesprek onder leiding van een van de K+V adviseurs. Mooie gesprekken in een klein groepje. Je leert van elkaar en er is ruimte voor informatie-uitwisseling.
Wrap-up en aansluitend vanaf ongeveer 16.50 uur is de netwerkborrel. Er is genoeg tijd om nader kennis te maken met andere interim managers en K+V adviseurs.
Rond 18.00 uur sluiten we af.
Als je ons pand verlaat:
- heb je (nader) kennis gemaakt met K+V, al 35 jaar het bureau voor interim opdrachten met impact in het maatschappelijke domein.
- heb je geleerd van andere interimmanagers uit zorg, onderwijs, kinderopvang en het publieke domein.
- heb je inspiratie opgedaan en krijg je handreikingen hoe je je LinkedIn profiel optimaal opfrist.
Wij hebben er zin in en ontmoeten je graag!
Tamara en Micha